onsdag 18 januari 2012

Världen är inte perfekt - Inte jag heller!!

...Jag förstår inte varför människor jämt tror att man ska tänka så jävla långt! Jag menar, om vi hade tänkt långt hade vi ju inte haft krig osv. Vissa i min omgivning ser inte att jag Liksom dem har brister, vissa har väl svårt att erkänna sig själv som dåliga och måste vara perfekta Jämt! Men det är ofta dem som är den svagare!

Jag är usel på att notera saker, speciellt i skolan! Eller notera gör jag, men jag kollar aldrig upp vad jag skrev senare! Det är en stor brist som jag har och det gör att jag ligger efter. Men jag jobbar på det och det är ju ingen annan heller som får ta rätt efter mig, Även om jag så önskade!! - Jag är även kass på att komma ihåg saker. Så som idag... Just nu har jag inte koll på veckodagar eller något annat, efter att jag ha varit sjuk. Samt att man pluggar så mycket att man bara ha koll på att det är fredag en dag i veckan... Och den kanske kommer snart!!

Alla gör våra tabbar! Ingen jävel är perfekt och det är så skönt att ingen är det!! - Men vissa har svårt att visa sig svaga och de har svårt att göra fel. Men rätt är inte alltid den sanna utvägen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar