onsdag 18 januari 2012

Facebook ska väck!!!

...Ja, det skulle den! Det hade jag bestämt mig för en vecka sedan, drygt! Jag var så äckligt less, eller är less på den där ansiktsboken! - Puffa dit, puffa dit! Jag tycker att facebook är ett problem som blir större och större (uppenbarligen) Man kan inte ens längre snacka som vanliga människor, ja... som vi gjorde för två årsedan. Utan vi skriver till varandra trots att vi sitter i samma rum! - Vi ska lägga ut bilder på varenda sak som händer! "titta, vilken perfekt stårle min hund kissade idag!" Eller "happ... dags att laga, mat, diska, tvätta och söva barnen och själv sova!"

Egentligen så bryr jag mig inte så mycket om att Olle tog OLIVER på sin pizza idag.. Och att 56 personer gillade hans världsförändring! Vist... Jag ska väl inte säga att jag gör super uppdateringar heller, vissa är bittra, andra o relevanta, den tredje bara för att!

Jag var så less att jag bara lade ned min ansiktbok förra veckan...
Men det gick inte så jävla bra. Inte. Det blev för jobbigt att hålla sig ifrån! När man ska kolla upp människor, vem han eller hon är. Så, jag startade upp min facebook fyra gånger och stängde ned den igen!

Så nu sitter jag här med ett öppet facebook konto... Att facebook skulle väck, det  gick ju så där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar