måndag 23 januari 2012

Är man sjuk så får man ingen hjälp!!

Gud vad jag är trött!! Funderar på att gå och lägga mig och sova nu, men först ska jag kasta i mig lite mat! Har ingen ork, är trött och hängig. Har vart det en längre tid nu...

Beställde en tid till vårdcentralen idag och fick träffa en läkare.. Är så otroligt less på att må så här hela tiden. Orkar inget i skolan. Läkaren sög, han sa väl att jag inte var så sjuk som jag påstod utan att det berodde på sömn. Vilket det gör... Men sedan så sa att jag skulle skita i att använda mobil och dator, han hade en utläggning på 10 minuter om datorer och vilken skada dem gör! Det är en arbetsmaskin!!! Sedan är det bara att stänga ned!!! Men om han är så jävla intresserad av datorer och dess problem, byt yrke för fan!!! - Jag vill ha hjälp och bli frisk!! Är väldigt glad att jag inte betalade för besöket, hade vägrat!

Plus att han utgick från gamla prover som togs för en vecka sedan... Han gjorde inte ens en undersökning!? Vad är detta???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar