tisdag 17 januari 2012

Gamla minnen lever kvar

Har just hoppat i sängen och placerat mig under täcket! Nu ska jag studera en stund hade jag tänkt.
Testade att göra brunabönor idag till middag, jag själv tycker att det är ruggit gott, vilket min mor och hennes kille håller med om... Men icke barnen! Haha... Jag kan förstå dem! Så de fick äta torr pasta sedan igår... Ja, de stenvägrade att äta!

Har suttit och kollat igenom "gamla" bilder sedan i höstas, då jag var hos en fotograf och fotade mig. Det blev en hel del galna bilder ute i naturen med min vän Mattias, som jag faktiskt inte vet vars han befinner sig just nu... Han och hans kompis Jonathan försvann från stan en dag och sedan så har jag inte sett dem igen. Men det är så de lever sina liv, göra vad dagen erbjuder och vad viljan vill! Det tycker jag är Cool! - Precis som Jonathan skulle ha sagt!!

Tänkte bjuda på några bilder! För jag blir så glad när jag ser dem själv, med alla höst färger! Saknar faktiskt dem väldigt mycket. Man kunde vara sig sig, hel cool! Helt sjuka kvällar hade vi! - Jag, Jonathan, Mattias och Ida. Om ni ser detta grabbar! Hör av er! Och Mattias skaffa en mobil ;)


*Gamla minnen lever kvar*










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar