måndag 16 januari 2012

SKOBLOGG

Haha... Detta med blogg är som sagt kanske inte min grej.
Men jag har haft så fullt upp med skolan så att jag inte har orkat göra något åt denna sida... Tror att det kommer ske några förändringar här framöver och jag LOVAR att jag ska bli mer aktiv! :)

Min stress har gjort att jag har fått problem med magen; ont och så vidare.. Men det är inte det att vi har haft mycket att göra utan det har mer eller mindre vart hel död på fronten. Så jag har blivit stressad över att det aldrig sker något Eller om det sker så är det väldigt stora arbeten eller så ska allt in samtidigt och då kan jag inte fokusera på en grej utan blir all over the place! Men idag har jag skickat in ett arbete! and I have youst 6 left to go ;)

Just det. Förändringen kommer att vara "ganska" så drastiskt. Man skulle kunna tro att jag skulle stänga ned min blogg och sluta med detta!! Men nej... Haha!

Förändringen kommer ske så att min blogg kommer få ett speciellt ämne, nämligen SKOR! Eftersom att jag verkligen älskar dem och köper en del skälv. Mitt förra nyårslöft till 2011 var att köpa ett par skor varje månad, nu lyckades inte jag med detta men jag tror jag kammade hem i alla fall 5 par!

Jag kommer inte bli någon modeblogg och visa vad som skulle passa till, för om sanningen ska fram är jag usel på kläder!! Utan det blir renodlat SKOR! Och som vanligt en massa jävla skitsnack! 


...Nej, nu ska jag ta ut bullen ur ugnen! ... Eller; kladdkakan! 


Puss & kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar