måndag 28 februari 2011

El giganten - fet dissad

För en tid sedan köpte jag en ny mobil. Ja, den som ligger under kniven nu. Fast.. Det var ju pappas fel.
Mobilen köpte jag på El giganten här i stan och jag måste säga att jag är jätte missnöjd med deras kundbemötande!

När man kommer in där. Så står alla sälja i en klump, skrattar och snackar om saker som inte har med jobbet att göra. Sedan får man fan stå i typ... 10 - 15 minuter innan man får hjälp av dem i huvudtaget! Antingen för att de är för få, eller att de är tre stycken som hjälper en människa! Suck...

Och när man väl få hjälp, då vet h*n inte vad h*n ska svara på, så då måste man vänta tills det kommer en ny som hjälper dig, och det kan ta evigheter!

Plus: när jag valde abonumang valde jag telia max 25 kolla här vad det innebär Så fick jag fel... Då fick jag telia prata på.. kolla skillnaden mellan dem... Självklart märkte jag inte detta förrens tre dagar efter köpet och då hade jag ju brukat mobilen Skickat NÅGRA sms, nottera några och ringt. Happ, det var bara att palla sig dit igen och be dem fixa problemet! Och inte erbjöd dem sig att fixa till det, ja alltså utöver att byta till max 25 som jag SKULLE ha. Nej nej.. Utan några veckor senare fick jag en räkning på 900 kronor som jag skulle betala och tror ni de ville fixa till problemet som DE ställt till med? Nej...

Och nu när min mobil är på lagning så får jag servis-sms om hur det går... Senaste var för tre dagar sedan typ. Då stod det att reserv delarna är beställd och de anländer om cirka en till två veckor! Det går ju fan inte snabbt på stället!

Ne.. Jag vill dissa El giganten! Skit kass servis, dåligt kundbemötande och allmänt loj! Kommer inte handla där mer!

1 kommentar: